úterý 14. května 2013

Nepřítel mého nepřítele - Kateřina Petrusová

Zdravím čtenáři,
dnes je tu recenze od české autorky. Myslím, že už jsem to zmiňovala, ale moc české autory nemusím. Tato autorka je však moc dobrá a obě její knihy co zatím vydala mám přečtené a jsem z nich nadšená. Jsem pyšná na to, že se mi krásně vyjímají v mé knihovničce.


Originální název: Nepřítel mého nepřítele
Autor: Kateřina Petrusová
Přeložila: -
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 356
Typ vazby: Hardback
Série: Bavettovi

Anotace:
Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?
***

Obálka je hezká. Je skoro stejná jako u Nebezpečné lásky. Obě jsou moc hezké.

***
Kateřina Petrusová se narodila 23. března 1982 v Pardubicích. Své první dvě povídky napsala ve čtrnácti letech. Další přišly o tři roky později, kdy se zúčastnila literárních soutěží. Hned potom šlo psaní opět k ledu, dokud nenarazila na plno stějně nadšených pisatelek. Tentokrát už toho nenechala a vyklubala se z toho její knižní prvotina s názvem Nebezpečná láska.
V současné době žije v Pardubicích se svým manželem a dvěma dcerami.

***
Hned na začátku jsem si zamilovala Joan. Amy byla taky uplně suprová. Na to, že jsem v Nebezpečné lásce neměla ráda Roberta tak tady v této knížce byl k sežrání. 

***
Knížku jsem měla přečtenou za jedno odpoledne. Měla jsem už od doby co vyšla chuť si jí pořídit. Nakonec se mi to povedlo teprve nedávno. Knížce nechybí napětí, romantika a akce. Vůbec nečekejte žádnou nudu. Právě naopak. Hodně jsem se u ní nasmála. Byl to trochu jiný šálek kávy než Nebezpečná láska. Byl tam jiný typ postav. Myslím, že to hodně ovlivnil fakt, že Jo měla dceru. Knížku můžu jenom doporučit. Jsem moc zvědavá jaká bude další knížka od této velmi dobré české autorky. 



Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat