neděle 2. prosince 2012

Smrtící polibek - Alice Moss

Zdravím čtenáři,
další recenze je na světě. :)

Originální název: Mortal Kiss
Autor: Alice Moss
Přeložila: Ester Tajrychová
Nakladatelství: Levné knihy
Počet stran: 269
Typ vazby: Brožovaná
Série: Smrtící polibek

Anotace:
Když drsný Finn a okouzlující Lucas přijedou do Winter millu, život šestnáctileté Faye McCarronové se začíná pořádně zamotávat. Dva chlapci bojující o její srdce jsou jen začátek; ve městě se dějí neblahé věci. V lesích je nalezeno mrtvé tělo, motocyklový gang se potlouká po okolí a sníh prostě nepřestává padat... Něco zlého se dalo do pohybu a jedině Faye a její nejlepší kamarádka Liz to mohou zastavit. Jak teplota klesá a noci do Halloweenu se krátí, dívky musejí odhalit tajemství Winter Millu - než bude příliš pozdě! 



Trailer:


***
Obálka se mi líbí. Je bílá a celá v duchu zimního období. No, ale musím se přiznat,že dívka a ten kluk co jsou na obálce se mi nelíbí. Ale i přes to celkově se mi obálka líbí. Hlavně ten vlk. 
***

Alice Moss vyrostla v New Yorku a nyní dělí svůj čas mezi Maine a Londýnem, Anglie. Pokud nepíše, věnuje se pěší turistice, fotografování a nebo vyrábění oblečení.(Tím posledním si nejsem jistá. Sama jsem to překládala. Pro jistotu vám to sem dám i v Angličtině.)
ALICE MOSS grew up in New York and now divides her time between Maine and London, England. When not writing, Alice enjoys hiking, photography, and vintage clothes.
***
Postavy byli v pohodě. Nic jsem proti nim neměla, ale možná mi trošičku vadilo. Jak se chovala ta Lucasova matka. No, ale jinak se mi všechny postavy líbili. Jsou to prostě obyčejné postavy. Nevím. Možná si s němi autorka mohla více vyhrát. 
***
Byly tam pasáže kdy jsem se trošku nudila. Ale jinak knížce nemůžu nic vytknout. Bylo tam dostatek tajemna, romantiky. Hodně se mi líbil vztah mezi Faey a Finnem. Ze začátku to bylo jenom takové oťukávání. Letmé pohledy, ale pak spolu začaly mluvit. V což jsem na začátku knížky sotva doufala. Taky se mi hodně líbila Liz s Jimmim. Jimmi mi přišel hodně milý. Chudák Liz si ho sotva všimla, ale potom už to bylo úžasný. Kdybych psala dál tak bych hodně spoilerovala. Takže raději ne. 
***
Úryvek:
Faye ucítila, jak jí srdce poskočilo. „Odkud znáš mé jméno?"
Finn pokrčil rameny. „Slyšel jsem tvou kamarádku, že ti tak říká. V obchoďáku."
„Děkuju ti," zašeptala. „Měla jsem strach. Opravdu jsem se bála."
Finn se k ní o krok přiblížil. Faye zadržela dech, když zvedl ruku a přejel jí po lícní kosti, kde jí poškrábala větev.  „Nemusíš se bát," řekl jí zlehka. „Ne dokud jsem tady já. A už nikdy, dokud tady budu."


Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat