další recenze je na světě. Snad si knížku taky přečtete a napíšete mi dolů do komentářů váš názor na ní.

Přeložila: Jana Zejmanová
Nakladatelství: Egmont
Počet stran: 386
Typ vazby: Paperback
Série: Měsíční kroniky

Anotace:                             l
Šestnáctiletou Cinder považuje většina lidské společnosti za nepovedenou hříčku techniky a její macecha za neúnosné břemeno. Být kyborg ale má i své výhody – mozkové rozhraní poskytuje Cinder nevšední schopnost opravovat věci (roboty, vznášedla, své vlastní nefungující součástky), díky čemuž se stane nejvyhlášenější mechaničkou v Novém Pekingu. Právě tato pověst přivede k jejímu stánku prince Kaie, který potřebuje před výročním bálem opravit porouchaného androida. Princ opravu v legraci nazve otázkou národní bezpečnosti, ale Cinder má podezření, že věc je mnohem vážnější, než jí je princ ochoten prozradit.
Cinder touží udělat na prince co nejlepší dojem, ale se všemi plány je konec, když se její mladší nevlastní sestra a jediná lidská přítelkyně nakazí smrtelným morem, který sužuje Zemi už celé desetiletí. Macecha obviní z dceřiny nemoci Cinder a nabídne její tělo pro výzkum moru, což je „pocta“, kterou dosud nikdo nepřežil.Ale netrvá dlouho a vědci zjistí, že jejich nové pokusné morče je zvláštní. Chirurgové, kteří proměnili Cinder v kyborga, něco skrývali. Něco cenného.
                              Něco, kvůli čemu jsou někteří lidé ochotní zabíjet…

Trailer:

***
Původní obálka je nádherná. Líbí se mi o něco málo více než ta co je od nakladatelství Egmont. Ale i tato obálka je nádherná. Strašně moc se mi líbí.
***

Marisse Meyerové je 26 let. Na svém kontě má novelu „The Phantom of Linkshire Manor,“ která vyšla ve sborníku gotických romancí Bound in Skin (Cats Curious Press, 2007), a je členkou asociace Amerických romantických spisovatelů. Pod jménem Alicia Blade napsala přes čtyřicet fanfikcí, což jí získalo vlastní fanouškovskou základnu. Marissa Meyerová je sympatická autorka s všeobecným přehledem, která si uvědomuje význam blogů i společenských médií a s chutí se propaguje (viz její foto v kostýmu princezny Zeldy!). Marissa má dva vysokoškolské tituly z oboru publikování a kreativního psaní, s důrazem na dětskou literaturu. Žije se svým snoubencem (a dvěma kočkami) v Tacomě ve státě Washington v USA.

***
Postavy se mi hodně líbili. hlavně mladší nevlastní sestra Cinder. A taky Cindeřin robot pomocník. Kai mi taky přišel v pohodě. A samozřejmě hlavní hrdinka.

***

Tak na tuhle knížku jsem se strašně těšila. Nezklamala. Byla absolutně bombastická. Dostala jsem jí pod stromeček k vánocům a hned jsem jí začala číst. Ještě 24. jsem začala a asi ve tři ráno 25. byla přečtená. Nemohla jsem se tak odtrhnout, že jsem jí přečetla asi za 5 hodin. Už po asi čtyřiceti stránkách jsem věděla kdo Cinder doopravdy je. Ale podle mě nebyla kniha o tom jak mi postupně zjišťujeme kdo Cinder doopravdy je. Ale o tom jak to ona sama zjišťuje. A bylo zábavné a napínavé odhadovat kdy už se to dozví. Patří mezí mé favority a já se moc těším až nakladatelství Egmont vydá druhý díl Scarlet. Knížku můžu jenom doporučit.

Vaše *Nen* :)