pondělí 25. února 2013

Rudá jako rubín - Kerstin Gier

Zdravím čtenáři,
další recenze je na světě. Snad se tu co nevidět objeví i Modrá jako safír.


Originální název: Rubinrot
Autor: Kerstin Gier
Přeložila: Tereza Pecková
Počet stran: 336
Nakladatelství: CooBoo
Typ vazby: Hardback
Série: Drahokamy

Anotace:
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem?


***
No po pravdě nejsem velký nadšenec růžové. Takže obálka byla dobře zpracovaná, ale nemám ráda růžovou. Ale i přesto, že obálka je růžová se mi moc líbila. 
***
Kerstin Gierová (1966) začala s psaním románů pro ženy v době, kdy zůstala jako diplomovaná pedagožka víceméně bez práce. A měla úspěch: hned její prvotina Männer und andere Katastrophen byla zfilmována a rovněž její další romány se těší velké oblibě a získaly řadu cen.
Kerstin Gierová žije jako autorka na volné noze s manželem, synem, dvěma kočkami a třemi slepicemi na vesnici nedaleko Kolína nad Rýnem.
***
Zbožňuju Gwendolyn. Nevím jak to popsat, ale mám Gwen ráda a to platí o její kamarádce Leslie. Gideon je trochu matoucí postava bych řekla. Alespoň na začátku. Charlott je typická postava, kterou skoro nikdo nemá rád. A já se řadím mezi ty co jí nemají rádi. Jinak ostatní postavy jsou v celku jak pro koho oblíbené. To si myslím je spíš na typu člověka, který knížku čte. 
***
Tato trilogie je moje srdcovka, takže samá chvála. První díl je naprosto famózní. Musím se omluvit, ale víc toho nenapíšu, protože bych se neudržela a začala bych spoilerovat. A to nechci. Ještě něco, ale na závěr řeknu. Kdo si tuto knihu nepřečte, alespoň tu první o hodně přichází. Myslím, že první díl jsem četla zatím jenom dvakrát?


Úryvek: 
„Už zase jsi mluvila s tím výklenkem, Gwendolyn. Docela jasně jsem to viděl.“ „Jo, je to můj oblíbený výklenek, Gordone. Urazí se, když s ním nemluvím.“
Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat