úterý 24. června 2014

Hunger games - Síla vzdoru - Suzanne Collins

Zdravím čtenáři,
Mini recenze na poslední díl Hunger Games.

Originální název: Mockingjay
Autor: Suzanne Collins
Překlad: Josef Dušek a Zdík Dušek
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 344
Typ vazby: Paperback
Série: Hunger games

Anotace 

Katniss Everdeenová, dívka v plamenech, přežila, ale její domov byl zničen. Hurikán unikl. Katnissina rodina je v bezpečí. Peetu zajal Kapitol. Třináctý kraj skutečně existuje. Vypuklo povstání. Katniss záměrně zachránili z arény krutých a krvavých čtvrtoher a bez jejího vědomí ji už před dlouhou dobou zapojili do revoluce. Třináctý kraj vystupuje ze stínů a plánuje svrhnout Kapitol. Zdá se, že všichni o pečlivě připraveném plánu vědí - s výjimkou Katniss. Úspěch povstání závisí na její ochotě stát se pěšákem, přijmout odpovědnost za nespočetné životy a změnit budoucnost Panemu. Kvůli tomu musí odsunout stranou svoji zlost i nedůvěru. Musí se stát symbolem revoluce - reprodrozdem - bez ohledu na to, že cena může být hodně vysoká.



Co mě přimělo si knihu přečíst

No je to poslední díl z trilogie, takže to byla určitě zvědavost jak to nakonec všechno dopadne. Ale k sérii Hunger games jsem se dostala kvůli recenzím na ty to knihy, ale co mě kompletně přesvědčilo byl film. Měl dobré herce, efekty, prostředí  zkrátka všechno co by měl dobrý film mít a asi to nejdůležitější zajímavý námět.


Obálky

Na internetu jsem našla tento nádherný obrázek. Mezi českými a anglickými obálkami není skoro žádný rozdíl. Jsou stejné až na to, že ty české jsou v češtině. Jsem moc ráda, že se nechali, protože jsou vážně dobré. Ale vážně musím přiznat, že poslední díl této série má nejhezčí obálku. 

Hodnocení

Od této knihy jsem očekávala mnohem více. Takže ve výsledku jsem zklamaná. To zakončení nebylo špatné, ale já prostě nevím. Hrozně těžko se mi to popisuje slovy. První díl se mi líbil a další byl o mnohem lepší, zajímavější a tak jsem doufala, že třetí kniha bude nejlepší, že si s toho sednu na zadek a budu si jí chtít přečíst hned znovu. No, ale to se nestalo, takže ve výsledku jsem zklamaná.



Vaše *Nen* :)

1 komentář:

  1. Já když jsem sérii začínala číst, tak jsem do ni byla docela zažraná, ale jak jsem ji dočítala, tak mě tenhle pocit opustil a teď.. vůbec bych si nevzpomněla na to, že jsem nějaké Hunger Games četla :/

    OdpovědětVymazat